Aftellen... - Reisverslag uit Kopenhagen, Denemarken van Gregor Dobbelstein - WaarBenJij.nu Aftellen... - Reisverslag uit Kopenhagen, Denemarken van Gregor Dobbelstein - WaarBenJij.nu

Aftellen...

Door: Gregor

Blijf op de hoogte en volg Gregor

30 Oktober 2005 | Denemarken, Kopenhagen

hai!

jajaja, jullie zien het goed!
Lang verwacht en dus toch gekregen.. Binnenkort wordt deze site weer nieuw leven ingeblazen. Een beetje à la Rocky 10, of Police Academy deel 76. Golden oldies zullen we maar zeggen...

Meesten van jullie weten dat ik binnenkort weer een reisje ga maken.
Kijk ik wel erg naar uit. Nog exact 21 dagen en 10 uur, en alle voorbereidingen zijn in volle gang. Visums, GGDs, zonnecreme, cds (!), etc.

Hopelijk vinden jullie het leuk om op de distributielijst te staan... anders snel op de link duwen in betreffende mail!
Ik vind het natuurlijk heel lief en fijn wanneer jullie in de toekomst reageren op de site.

Liefs,
Gregor

  • 30 Oktober 2005 - 19:53

    RonG:

    Goede zaak
    gregor<

    Show us de Afrikan beauties

  • 31 Oktober 2005 - 08:48

    Paul Zegers:

    Hi Gregor, volgens mij heb ik de bestemming even ergens gemist. Ik dacht dat je naar Zuid-Amerika ging.
    Saludos, Paul

  • 31 Oktober 2005 - 15:00

    Paula:

    Vooruit dan maar, omdat jij het bent. Errug goed!!
    Komt Ischgl er ook op?

  • 31 Oktober 2005 - 15:31

    Jo:

    Ja uuh ff iets meer info dus... waarheen precies? en met wie en hoe en... nou ja meer info zoals ik al zei!
    Nee niemand wil van je distributie lijst af don't worry!
    liefs
    Jo

  • 01 November 2005 - 02:08

    Dan Galt:

    What are all these people saying?? Hope things are going well buddy, it would be great to see you in Canada sometime soon!

  • 02 November 2005 - 10:08

    Benjamin:

    toet toet uh uh bral bral dikke kus van je kleine neefje enne o ja, neem je een mooie leeuw voor me mee enne .... ook voor broer????

  • 07 November 2005 - 11:38

    Pascal:

    Vergeet je zuurstofmasker en skipak niet als je de Kili aan doet! Erg benieuwd naar de foto's. Die zullen ongetwijfeld minstens zo mooi zijn worden als die van Patagonië!
    See you!!

  • 17 November 2005 - 09:17

    Sje:

    Gregor,

    Ondanks alles...wens ik je een hele fijne vakantie toe. Succes met die lange wandeling en geniet van alles om je heen daar!

    Groetjes

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Denemarken, Kopenhagen

Mijn eerste reis

Hier schrijf ik later misschien iets over mijzelf.

Recente Reisverslagen:

20 December 2005

Summit!!

07 December 2005

Pole Pole

26 November 2005

Hakuna Matata (Geen zorgen!)

20 November 2005

Klaar!

30 Oktober 2005

Aftellen...
Gregor
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 322
Totaal aantal bezoekers 40689

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: