Pole Pole - Reisverslag uit Moshi, Tanzania van Gregor Dobbelstein - WaarBenJij.nu Pole Pole - Reisverslag uit Moshi, Tanzania van Gregor Dobbelstein - WaarBenJij.nu

Pole Pole

Door: Gregor

Blijf op de hoogte en volg Gregor

07 December 2005 | Tanzania, Moshi

hoi!

heel snel een berichtje uit het warme Tanzania.
Ben momenteel in Moshi, Tanzania, aan de voet van de Kilimanjaro. Prachtig weer, en uitstekend naar mijn zin. Elke dag weer feest, ben niet zeker of ik wel wil terugkomen naar dat natte en koude Nederland ;)
Alleen, helaas niet 'pole pole'! 'Pole pole' is de standaard kreet bij de Kili beklimming, en is swahili voor 'langzaam, langzaam'. We hebben het daartegenover errrrug druk, gelukkig! Heeeerlijk! (hahaha) :D

Dus helaas geen verhalen over wat we hebben meegemaakt (live hunt van 12 leeuwen op een kudde zebras, cheeta met een kill (beide in Ngoro Ngoro krater), ballon over Serengeti (zie foto's), luipaard in boom, vol in de zon (zie foto's), etc etc). Heb nog een selectie foto's toegevoegd, hopelijk vinden jullie ze mooi.

Bedankt voor jullie leuke reacties, en tot binnenkort maar weer. Hier gaat alles uitstekend, going strong voor de Kilibeklimming, vandaag over een week.

Veel liefs uit Tanzania :)
Gregor

  • 07 December 2005 - 09:49

    Paul Zegers:

    He safariganger,
    Vraag me toch af hoe jij toegang krijgt tot internet daar aan de voet van die berg. Begin ook een beetje jaloers te worden op hoe lang jij vakantie hebt; alhoewel ik heb zelf week 51 en 52 vakantie geboekt.
    CU soon, Paul

  • 07 December 2005 - 13:41

    Ron Gerritsma:

    foto's zien er veel te goed uit...volgens mij bevalt het je wel !

  • 07 December 2005 - 19:59

    Jolande:

    Wie is die man met dat petje op al die foto's?
    Geniet ervan!
    Jolande

  • 07 December 2005 - 20:18

    Barbie:

    Sooooo dus daar hang jij uit... Ik dacht al, ik zie een vreemde naam in mijn inbox. Toch maar eens openen. Heel leuk om te zien dat we bijna dezelfde reis hebben gemaakt. Dat lui beest hangt ook nog steeds in dezelfde boom... We kletsen gauw bij, geniet geniet en geniet Mazumo. Greetzzzzz Barb

  • 07 December 2005 - 23:05

    Eric DV:

    Zat zojuist op Djoserjunior.nl te surfen naar een bestemming voor 2006. Afrika ziet er zeker aantrekkelijk uit. Wil zeker de rest van je foto's eens bekijken. Tot ziens.

  • 08 December 2005 - 08:56

    Paula:

    Raphaël,Benja en Tim willen die luipaard wel als souvenir, kun je hem vangen???

    C u soon..

  • 08 December 2005 - 13:22

    Mam En Pap:

    Heb je gisteren reeds de witte besneeuwde toppen van de Killimanjaro al gezien? Durf je het nog steeds aan? Wees heel verstandig en doe geen gekke dingen.Geniet er maar van.
    Weer mooie foto's gemaakt.
    Doei!!!!

  • 08 December 2005 - 15:20

    Carolien:

    je bent dus nog steeds niet door de leeuwen opgegeten. vinden ze jou blijkbaar toch geen leker hapje. zet 'm op volgende week op de kilimanjaro. Doe plan-plan (indonesisch)en geniet nog maar even van de warmte!!!

  • 14 December 2005 - 02:03

    Jolande:

    op mijn kalender stond dat jij jarig bent vandaag is dat zo? Zo ja van harte en zo nee ook van harte maar dan voor wanneer het wel je verjaardag is!!!
    GROETJES

  • 14 December 2005 - 06:24

    Sje:

    Van harte gefeliciteerd (K) enjoy it. Foto's zijn weer enorm indrukwekkend. En die man met dat petje die ken ik wel hoor. Dat is die man die bij jou op de verjaardagskalender hangt ;)

    Groetjes!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Tanzania, Moshi

Mijn eerste reis

Hier schrijf ik later misschien iets over mijzelf.

Recente Reisverslagen:

20 December 2005

Summit!!

07 December 2005

Pole Pole

26 November 2005

Hakuna Matata (Geen zorgen!)

20 November 2005

Klaar!

30 Oktober 2005

Aftellen...
Gregor
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 409
Totaal aantal bezoekers 40678

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: