Denmark it is, Denmark it will be - Reisverslag uit Boston, Verenigde Staten van Gregor Dobbelstein - WaarBenJij.nu Denmark it is, Denmark it will be - Reisverslag uit Boston, Verenigde Staten van Gregor Dobbelstein - WaarBenJij.nu

Denmark it is, Denmark it will be

Door: Gregor

Blijf op de hoogte en volg Gregor

20 Maart 2005 | Verenigde Staten, Boston

hoi allemaal!

een eerste weekend sinds langere tijd weer alleen. ´t is even wennen, maar alles went. Ben afgelopen weken erg druk geweest met allerlei activiteiten, maar dit weekend staat in het teken van bijkomen, relaxen, en misschien stiekem een beetje vervelen.

Zoals de titel al verraadt, is de knoop dan toch uiteindelijk doorgehakt, en zal ik binnenkort de VS gaan verlaten. Eigenlijk met gemixte gevoelens.. Heb hier een fantastische tijd gehad, op professioneel, maar zeker ook op persoonlijk gebied. Maar aan alle goeds komt een einde! Ik heb er zoveel mogelijk van genoten, en ik denk dat dat wel gelukt is.

Aanstaande vrijdag vertrek ik terug naar Nederland, waarna ik ruim een week later in Copenhagen begin aan een nieuwe opdracht, in een voor mij heel ambitieuze rol.
Nu deze beslissing gevallen is, wil ik ook werkelijk weer naar huis. Het is, misschien onbegrijpbaar voor sommigen van jullie, aftellen geblazen! Nog 5 dagen, 6 nachten..

Vanochtend nog even naar mijn werk gegaan om de klant bij te staan hun goederen via Peoplesoft te verschepen. Vanmiddag met de trein richting Boston downtown. Bijgevoegd een aantal foto´s van vandaag, waarvan 2 gemaakt op Copley Square, in het centrum van Boston. Ik denk wel één van de mooiste pleinen van deze stad, kort bij het Prudential Centre en Back Bay trein station.
Daarnaast nog een foto van Boston Common (met politie op paard), het Central Park van Boston.

Zoals jullie zien was het vandaag (net als in Nederland afgelopen week) hier echt fantastisch weer. Stralende hemel, lekker temperatuurtje.. Voelt heerlijk, die eerste lentezon.

Daarnaast nog wat foto´s van afgelopen dinsdag. Enerzijds (op verzoek van dhr Gerritsma (ja ja foto´s van vrouwelijke collegae komen eraan...!)) foto´s van de fabriek waar ik momenteel werk (Kidde Fenwal - brandbeveiligingsapparatuur - onthouden voor Scrabble), anderzijds wat foto´s van een diner in restaurant waar we frequente bezoekers zijn (Dan Galt (Toronto) rechts, Joe Tecca (Texas) midden. Ik hoop dat jullie de foto´s leuk vinden.

Om de woorden van mijn project manager maar te gebruiken: ´Gregor, thanks so much for your help. I will deeply miss you and your services´. Gelukkig heb ik meer succes aan het liefdesfront.

Aarzel niet om te reageren op mijn site, en ik hoop jullie allemaal weer in Nederland ´live´ te zien en te spreken.

Veel liefs vanuit Boston, Massachusetts
Gregor

  • 20 Maart 2005 - 08:08

    Pap En Mam:

    Hoi Gregor.
    Fijn te horen dat het je goedgaat en dat je er voor 100% tegenaan wil gaan in Denmark. Het lijkt me ook een erg goede uitdaging.
    Mooi ook te horen dat je naar huis wil.Alles op zijn tijd.Vallen en opstaan vind ik niet zo toepasselijk omdat je nog nog niet gevallen bent. Kop omhoog en verder kijken naar de toekomst zou ik zeggen. Bedankt voor je mail plus de foto's en tot zondag.
    Eerst zul je natuurlijk nog wel even contact met ons opnemen.
    Hou je taai en tot zondag.

  • 20 Maart 2005 - 13:48

    Boston Girl:

    Hoor ik daar enig cynisme?
    Volgens mij heb je het heel goed gehad en inderdaad er zijn mensen die het niet kunnen begrijpen dat je zo graag terug wilt naar NL. Maar verschil moet er zijn. HEEEEL VEEEEEL succes in Denemarken en keep in touch!
    liefs Boston Girl

  • 21 Maart 2005 - 17:04

    Mam:

    Fout....fout....Niet zondag maar zaterdag zullen we je verwelkomen.Paaseieren zijn dan geverfd en de vogelnestjes(gehakt) klaar.
    Doei.....tot zaterdag.

  • 22 Maart 2005 - 16:15

    Nick:

    Hoi Gregor,
    Goed dat je weer terugkomt naar Europa, misschien kunnen we elkaar zien als je die week hier bent, ok?!Goede reis terug, groeten,
    Nick

  • 23 Maart 2005 - 14:55

    Patric Verkuijl:

    Eerste keer dat ik op je site kijk ! Druk, druk, druk ! Ik heb gezien dat we moeten oppassen wat we schrijven. Na jouw opmerking over de politieke spelletjes binnen IBM kun je een goede beoordeling voor dit jaar al vergeten (Grapje !). Wel jammer dat je niet in US kunt blijven, maar als je in Denemarken werkt spaar je genoeg airmiles om de ´Boston Girl´ nog eens op te zoeken. Laten we binnenkort afspreken om even bij te kletsen.
    Nog veel plezier in de USA !

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Boston

Mijn eerste reis

Hier schrijf ik later misschien iets over mijzelf.

Recente Reisverslagen:

20 December 2005

Summit!!

07 December 2005

Pole Pole

26 November 2005

Hakuna Matata (Geen zorgen!)

20 November 2005

Klaar!

30 Oktober 2005

Aftellen...
Gregor
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 200
Totaal aantal bezoekers 40701

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: