Klaar! - Reisverslag uit Mheer, Nederland van Gregor Dobbelstein - WaarBenJij.nu Klaar! - Reisverslag uit Mheer, Nederland van Gregor Dobbelstein - WaarBenJij.nu

Klaar!

Door: Gregor

Blijf op de hoogte en volg Gregor

20 November 2005 | Nederland, Mheer

hoi!

even een kort berichtje van mij.

Morgenvroeg is het dan zover, dan gaat het feest beginnen!
Roger gaat helaas niet mee, wegens privé omstandigheden. Zonde voor hem, maar gelukkig dat hij het goed oppakt.

Onderstaand het programma, ik probeer jullie zoveel mogelijk de komende 4,5 weken te updaten. Zal de foto´s wel censureren (not!).

Dag 01 vlucht Maastricht - Amsterdam - Nairobi
Dag 02 Mount Kenia
Dag 03-04 Samburu reservaat
Dag 05 Thomson Falls
Dag 06 Nakuru Park
Dag 07-08 KerioVallei
Dag 09 Kisii
Dag 10-11 Victoria meer
Dag 12-13 Serengeti park
Dag 14 Serengeti, Olduvai gorge
Dag 15 Ngorongorokrater
Dag 16 Mto wa Mbu /Arusha
Dag 17 wandelen aan voet Kilimanjaro
Dag 18 aan voet Usambara gebergte
Dag 19 wandeling door Usambara gebergte
Dag 20-22 Zanzibar Stone Town - strand
Dag 23 vlucht Dar Es Salaam - Kilimanjaro/verjaardag :)
Dag 24-31 Kilimanjaro beklimming
Dag 32 vlucht Kilimanjaro - Amsterdam - Maastricht

Echt een hele strakke agenda, al zeg ik t zelf..

Bijgevoegd nog wat foto´s van vanmiddag, Roda JC-Feyenoord.
Even aan mijn vocabulair gewerkt, dus mocht je nog wat scheldwoorden kunnen gebruiken, let me know! Stuur ik er even een paar door... Scheidsrechter van Egmond was niet populair, iets met prostitués (is dat goed geschreven?!), en kinderen van prostitués.. maar ja.. waar rook is, is vuur, niet?

Een uitspraak van een Rotterdammer (´Jongens, we spelen Europees!´) was toch wel de uitspraak van de week! hahaha :D
´Tis een kwestie van geduld´, zullen we maar zeggen ;)

Op naar Afrika, mensen uit Kerkrade zouden zeggen ´Los ma jon!´ Iemand enig idee wat dat betekent? Wat is de wereld toch complex..

veel liefs,
Gregor

  • 20 November 2005 - 21:00

    Paula:

    He globetrotter,

    Hartstikke goed, als je net snel kan klimmen als afdalen op de piste komt het vast helemaal goed...
    Enjoy it...
    Gr Paula

  • 20 November 2005 - 21:01

    Paula:

    ojee, ik bedoelde net ZO snel...voor ik het weer te horen krijg

    Hoi

  • 20 November 2005 - 22:56

    Eric:

    Beste Limburgse vrind: Rotturdam RULES (maar het was wel een dubbeltje op z'n kant deze keer). CU in ZTM around januari time!

    Take care.

  • 20 November 2005 - 23:02

    Ron:

    Prettige reis

  • 21 November 2005 - 13:12

    Strik:

    goede reis! ik verwacht wel bij terugkomst een uitvoerig verslag over de aldaar wonende flora en fauna. Enne doe dr Livingstone de groetuh van me Hij mag nu langzamer hand wel eens uit de bush tevoorschijn komen

  • 21 November 2005 - 13:16

    Marcel Strik:

    nog even een vraagje bij foto 1: "who's that lady?"
    one of the guys?

  • 21 November 2005 - 14:47

    Boston Girl:

    Ha Gregor,
    Fijne vakantie! Paar tips van een certified S.A. Wildlife ranger: Loop nooit in dry river beds, als je op een game drive bent en de groep zit, sta dan nooit op om een foto te maken, kijk veel naar de grond; de sporen geven je een heel goed beeld van de dieren die in de omgeving te vinden zijn...
    groetjes uit NYC

  • 21 November 2005 - 21:21

    Annelies:

    Programma ziet er goed uit! Doet me wel weer denken aan vorig jaar zo´n vol programma. Nu kan ik alles redelijk relaxed doen! Geniet ervan. Groetjes uit Santiago de Chile

  • 23 November 2005 - 18:38

    Pap:

    Mooi opgezette pagina en nog eens prachtige (sommige) foto's ook. Hier is alles prima. En inderdaad zoals ze in Kirchrao zeggen "Los mer jon".Amuseer je goed in Afrika en tot een verder bericht.Doei!!!!!!

  • 24 November 2005 - 15:33

    Mam:

    Hoi Gregor
    Valt het een beetje mee daar in de vreemde? Hoogstwaarschijnlijk veel beter weer dan hier. Hier is het al bijna winter met af en toe min 0 degrees.
    Pas goed op jezelf en tot sms-en of anders.Doei!!!

  • 24 November 2005 - 19:41

    Carolien:

    he globetrotter,
    geniet ervan het is voorbij voor je het weet haha, nee hoor hier regen,wind en morgen natte sneeuw!!dubbel genieten voor jou dus.
    ajuutjes

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Mheer

Mijn eerste reis

Hier schrijf ik later misschien iets over mijzelf.

Recente Reisverslagen:

20 December 2005

Summit!!

07 December 2005

Pole Pole

26 November 2005

Hakuna Matata (Geen zorgen!)

20 November 2005

Klaar!

30 Oktober 2005

Aftellen...
Gregor
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 347
Totaal aantal bezoekers 40709

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: