home sweet home - Reisverslag uit Mheer, Nederland van Gregor Dobbelstein - WaarBenJij.nu home sweet home - Reisverslag uit Mheer, Nederland van Gregor Dobbelstein - WaarBenJij.nu

home sweet home

Door: Gregor

Blijf op de hoogte en volg Gregor

27 Maart 2005 | Nederland, Mheer

hoi allemaal!

zoals jullie zien aan de locatie, ben ik weer heerlijk thuis.
Dit zal waarschijnlijk het laatste bericht worden op deze site. Vanaf 2 April zal ik weer elk weekend lekker thuis zijn, dus dit zal mij genoeg gelegenheid geven om met meeste van jullie gewoon weer af te spreken.

Afgelopen week was redelijk hectisch. Eigenlijk relatief weinig werken en veel feesten!
Mn woensdag was redelijk wild. Beginnend met een diner (goodbye party voor Dan Galt en mij) in het Prudential Centre in Boston downtown (op de 53ste verdieping!), en uiteindelijk, via een aantal bars en clubs, eindigend in een strip bar downtown - life sucks.. Trouwens wel redelijk treurig, het volk dat in zo´n strip bar zit! (inclusief IBM consultants...)

Attached wat foto´s van deze avond. Ik durfde er geen te maken in de strip bar (toch allemaal wat louche..)
Voor de liefhebbers onder ons: getatoueerd vrouwelijk schoon! Tony Williams, IBM Project Manager, kon het niet laten om, iedere keer wanneer we er in bars weer eentje tegen het lijf liepen, te vragen of we haar tattoo mochten fotograferen. Amerikaanse vrouwen zijn relatief easy..

Vrijdagmiddag vertrokken van mijn werk. Nog betrokken geweest bij een (licht) verkeersongeluk in Framingham MA, waarbij mijn taxi betrokken was. Snel taxi gewisseld en verder geraasd naar het vliegveld. Attached foto van mij is in de business lounge in Logan Airport, Boston (Delta Crown Lounge).
Helaas niet geslapen tijdens de vlucht, mn omdat het toestel deze keer wel erg vol zat.

Gisteren nog thuis bezoek gehad van mijn 2 favourite neefjes (Raphaël en Benjamin - zie foto´s) en hun ouders Pascal en Tamara. Nu spierpijn van het voetballen... :) Verbaasd me ieder jaar weer, dat die paashaas ermee wegkomt al deze spullen (eieren, choco´s etc) in de tuin te verstoppen, terwijl we hem eigenlijk nooit zien... Zou ie dan toch kunnen vliegen?

Hopelijk hebben jullie de berichten op de site leuk gevonden. Alhoewel ik morgen weer, nu werkelijk als afsluiter, voor 4 dagen naar de US ga, zal ik deze site niet verder gaan updaten. Misschien dat ik hem wel voor vakanties ga gebruiken.
Ik vond het in ieder geval wel leuk om te doen.
Spreek jullie zeer binnenkort!

groetjes vanuit Mheer, Limburg
Gregor

  • 27 Maart 2005 - 15:40

    Jolande:

    Hoi rogerG,
    Jammer hoor dat je stopt met je site net nu je berichten erg grappig worden... Misschien is het leuk om zo nu en dan een update te sturen als je in Denemarken zit; over je wel en wee daar. Voor mensen aan de andere kant van de oceaan...zoals ik altijd leuk om te lezen! Anyway veel groetjes uit New York en hopelijk tot snel!
    Jolande

  • 17 April 2005 - 14:39

    Jolande:

    He die Gregor,
    Ben ik nu echt de enige die reageerd? Sinds je laatste bericht ben je alweer dik twee weken in Boston. Dus de mensen thuis hebben je niet of amper gezien... We wachten eigenlijk weer op een update!
    Groetjes Jolande

  • 17 April 2005 - 14:40

    Jolande:

    Oeps... reageert met een t

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Mheer

Mijn eerste reis

Hier schrijf ik later misschien iets over mijzelf.

Recente Reisverslagen:

20 December 2005

Summit!!

07 December 2005

Pole Pole

26 November 2005

Hakuna Matata (Geen zorgen!)

20 November 2005

Klaar!

30 Oktober 2005

Aftellen...
Gregor
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 187
Totaal aantal bezoekers 40698

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: