saai hè... - Reisverslag uit Boston, Verenigde Staten van Gregor Dobbelstein - WaarBenJij.nu saai hè... - Reisverslag uit Boston, Verenigde Staten van Gregor Dobbelstein - WaarBenJij.nu

saai hè...

Door: Gregor

Blijf op de hoogte en volg Gregor

17 April 2005 | Verenigde Staten, Boston

hoi allemaal!

op verzoek van een aantal onder jullie, zal ik proberen deze site nog een tijdje in de lucht te houden.
Doe me svp een plezier, en laat me via een reaktie of e-mail (gregor.dobbelstein@nl.ibm.com) weten in hoeverre jullie op de mailinglijst van deze site willen blijven.
Elke reactie vind ik sosieso erg leuk.

Het is nu 4 weken geleden dat mijn terugkeer naar Nederland gepland was, en zoals jullie merken, zit ik nog steeds in de VS..
Niet primair doordat ik het zozeer naar mijn zin heb, maar meer doordat er gewoon een hele hoop werk is (en ik waarschijnlijk weer te zeer mijn best gedaan heb)! Saai hè...

Komende donderdag hoop ik toch écht terug naar huis te kunnen.
Terug zal ik komen, omdat ik een aantal afspraken heb (waaronder een reünie met mijn Patagonië reisgenoten in Bussum, en nog leuker, een afspraak bij mijn beste vriend, de tandarts!), maar dan hoop ik toch werkelijk voor langere tijd geen long haul vlucht meer te hoeven nemen. Zeker niet voor mijn werk.
Nooit verwacht dat ik dat ooit zou schrijven, werkelijk.. Mijn mening zal wel weer bijtrekken wanneer ik een aantal weken in Nederland verbleven heb.

Hoe dan ook, voor de rest amuseer ik me wel hier, hoor! Ben afgelopen maandag in komen vliegen. Attached vinden jullie wat foto´s van Boston vanuit de lucht (32.000 feet - DL141 Brussel-New York) - wanneer je echt inzoomt zie je het financiële hart/down town, Boston Common, de gouden koepel van de city hall, en Logan Airport niet te vergeten bovenaan.

Voor de rest hard gewerkt, inclusief helaas dit hele weekend.
´Hoogtepunt´ van de week was toen donderdag ochtend het brandalarm in het hotel afging! Rond 7.30, dus ik was al beneden op collega´s aan het wachten-anderen werden echter met een wat harder belletje wakker dan ze normaliter gewoon waren! Loos alarm, dus lache! Die amerikanen... :)
Attached wat foto´s van de Natick Fire Brigade, voor ons hotel.

Daarnaast is deze week mijn baas, Roland Bemelmans, langsgekomen hier. Altijd gezellig en leerzaam om met hem wat tijd door te brengen.

Ten slotte, last but not least, deze week natuurlijk weer de nachtelijke zoektochten naar tatouages, deze week met slechts 1 resultaat, weer bijgevoegd voor de liefhebbers onder ons.

Morgen is hier de Boston Marathon. De Marathon komt langs onze produktiesite, dus ik hoop wat te zien. Foto´s zien jullie dan later op deze site.

Nou, ik hoop van jullie te horen hoe het allemaal in Nederland gaat.

Met Sleepless in Seattle weer eens op tv, en Shania Twain op de radio, liefs vanuit Boston, Massachusets

Jullie trouwe VS correspondent, Gregor

  • 18 April 2005 - 03:01

    Jolande:

    Mooi zo weer een update! Altijd leuk om te lezen. Nu volgende keer nog lachen als je van jezelf een foto maakt en dan kan het niet meer stuk!
    Sterkte deze week, de laatste loodjes... Jolande

  • 18 April 2005 - 09:24

    Ron:

    hallo gregor,

    ik blijf lid van je site....vooral de tatouages waren erg goed.....

    mvg
    ron

  • 18 April 2005 - 10:53

    Mai En Emile:

    Hi Gregor,

    Jawel, dus laat maar mooi op de mailinglist staan. (zolang je er tijd
    voor hebt/vind).

    Groet Mai + Emile.

  • 20 April 2005 - 10:30

    Pascal:

    Hi there!

    Wat mij betreft mag je site in de lucht blijven, wij vinden het wel leuk om op de hoogte te blijven van al je avonturen!
    Is het nog gelukt met de Bruce kaartjes??? Ik heb geen bericht meer van je gehad, dus het zal wel goed zijn gegaan. Helaas had ik de kaartjes achteraf gezien niet voor je kunnen gaan halen want ik lag met griep in bed afgelopen weekend.... Maar ik hoop dat het nog gelukt is voor Copenhagen en/of Rotterdam!

    Succes nog met de allerlaatste dagen in Boston, en we spreken elkaar weer gauw.

    Groetjes,
    Pascal

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Boston

Mijn eerste reis

Hier schrijf ik later misschien iets over mijzelf.

Recente Reisverslagen:

20 December 2005

Summit!!

07 December 2005

Pole Pole

26 November 2005

Hakuna Matata (Geen zorgen!)

20 November 2005

Klaar!

30 Oktober 2005

Aftellen...
Gregor
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 202
Totaal aantal bezoekers 40726

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: