de paus in de Boston Marathon? - Reisverslag uit Kopenhagen, Denemarken van Gregor Dobbelstein - WaarBenJij.nu de paus in de Boston Marathon? - Reisverslag uit Kopenhagen, Denemarken van Gregor Dobbelstein - WaarBenJij.nu

de paus in de Boston Marathon?

Door: Gregor

Blijf op de hoogte en volg Gregor

30 April 2005 | Denemarken, Kopenhagen

hallo allemaal!

weer een berichtje van jullie razende reporter.

Zoals beloofd nog wat foto´s van de VS. Maandag 18 April was in de Boston de wereldberoemde Boston Marathon, die recht langs de deur van mijn Amerikaanse klant kwam. Bijgevoegd wat foto´s.
Zelfs het leger werd ingezet om de straten af te sluiten! Het was heel erg druk langs de weg, geweldige atmosphere (!), prachtig weer, en héél veel lopers (21.000 om precies te zijn).
Lijkt me wel een gave ervaring om zelf zo´n marathon te lopen, maar dat vereist wel een hoop training. Misschien dat ik m ooit ga lopen (misschien mensen geïnteresseerd om samen een trainingsschema in te gaan?! - geen grapje).
Bijgevoegd wat foto´s van de rolstoel wedstrijden (disabled), vervolgens vrouwen en en tenslotte mannen.
Last but not least, een indicatie van de massa mensen die langsliepen. Voor zeker een uur renden ze met 10 dik langs - één grote stroom van zwetende, puffende mensen. Zelfs de nieuwe (te kiezen) paus liep mee! (zie foto). Lache, die amerikanen...

Verder nog wat foto´s van mijn zoveelste goodbye party in de VS, wederom met de gescoorde tattoos (voor de geïnteresseerden onder ons, en ik weet, dat zijn er een aantal onder jullie :)!).

Afgelopen week in Kopenhagen begonnen. Veel werk aan de winkel, omdat ik hier momenteel 4 weken achterlig op de rest van het team. Maar dat redden we wel. Goeie sfeer, mooie stad, niet te ver van huis. Heb het er wel naar mijn zin en hoop jullie binnenkort wat meer foto´s van deze stad te laten zien, meer volgt.

Ik hoop dat t jullie allen ook goed gaat. Een berichtje/reaktie op mijn site is altijd leuk.

Veel liefs,
Gregor, el correspondente mundial

PS Xavé, vond het erg gezellig gisteren op je verjaardag feest. Ben toch wel benieuwd wat Ron in zijn schild voert met deze XXX site. Gaan we onze eerste internetmiljonair binnen onze vriendenkring verwelkomen. Het zou m gegund zijn :)

  • 01 Mei 2005 - 12:02

    Veronique:

    hoi Gregor,
    gave site, leuk om te lezen hoe het je in het buitenland vergaat.
    Wanneer je in Nederland bent, moet je me even bellen; spreken we weer eens af. Liefs

  • 03 Mei 2005 - 09:13

    Marcel:

    Unieke fotos hier in zeeland regent het en ik ben in de tuin bezig...

  • 05 Mei 2005 - 12:22

    Pap En Mam:

    Mooie foto's op de site.Heb gisteren na jullie 'taxi' naar de luchthaven nog naar PSV-AC Milaan kunnen kijken.Pracht sportieve wedstrijd verloren door de beste ploeg uit Eindhoven die geheel ten onrechte het onderspit moest delven in de allerlaatste minuut van de wedstrijd.Goede reclame voor het Nederlandse voetbal dankzij PSV Eindhoven.
    Vanadaag komt Pascal,Tamara en de kids weer op bezoek.We zijn blij hen weer te mogen begroeten en zullen hen zeker verwennen.
    Gregor amuseer je maar goed en tot over een paar dagen.
    Mam
    Leuk dat je even belde dat jullie goed waren aangekomen.Het weer was ook in orde zei je en geniet maar een paar dagen.Het is je gegund.
    Groetjes.

  • 09 Mei 2005 - 07:16

    Pascal:

    Ha die Gregor!

    Hoe was het in Bergamo en Pisa? Vast warmer dan hier!
    Om alvast warm te lopen voor 13 juli:
    First Night, Chicago

    Set List from last night's opening show in Chicago.

    Love and Peace
    Vertigo
    Elevation
    An Cat Dubh / Into the Heart
    City of Blinding Lights
    Beautiful Day
    Miracle Drug
    Sometimes You Can't Make It On Your Own
    New Year's Day
    Sunday Bloody Sunday
    Bullet The Blue Sky
    Running to Standstill
    Bad
    Pride In The Name of Love
    Where the Streets Have No Name
    One

    Zoo Station
    The Fly
    Mysterious Ways

    All Because of You
    Yahweh
    '40'

    Ik ben trouwens zo vrij geweest om twee dvd'tjes van je te lenen. Je krijgt ze pinkstermaandag terug!

    Succes in Kopenhagen en tot gauw!

    Groetjes,
    Pascal

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Denemarken, Kopenhagen

Mijn eerste reis

Hier schrijf ik later misschien iets over mijzelf.

Recente Reisverslagen:

20 December 2005

Summit!!

07 December 2005

Pole Pole

26 November 2005

Hakuna Matata (Geen zorgen!)

20 November 2005

Klaar!

30 Oktober 2005

Aftellen...
Gregor
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 185
Totaal aantal bezoekers 40725

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: